داریوش قنبری: 80 درصد نمایندگان باید اصلاح طلب باشند!


صدای اقلیت جزم اندیش و افراطی بیش از وزن واقعی آنان در جامعه نمود دارد


سخنرانی داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس هفتم، هشتم و نماینده مردم ایلام در نشست اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در شهرستان البرز حاشیه هایی داشته که به برخی از این حاشیه ها اشاره ای مختصر می شود.


جناب آقایب داریوش قنبری در این سخنرانی مدعی شده، «در آخرین انتخابات ریاست جمهوری، اصول‌گرایانی همچون آقایان ولایتی و محسن رضایی از گفتمان اصلاح‌طلبی در تبلیغات انتخابات خود استفاده کردند.» البته دقیقا مشخص نیست این استفاده چه نوع استفاده ای بوده! ولی نکته جالب در بیانات و افاضات جناب ایشان و هم مسلکانشان این است که کلا دولت دکتر روحانی، و اساسا رای همه عالم و آدم مرهون زحمات بی دریغ اصلاح طلب هاست!

 جناب آقای قنبری تحلیل های ذی قیمت خود را ادامه داده و می گوید:  «در انتخابات سال 92 اصول‌گرایان تندرو به رغم امکانات بالا و رسانه‌های زنجیره‌ای که در اختیار داشتند، وزن بسیار پایینی داشتند، ... تنها آرایی که به آقای جلیلی داده شد نشان‌دهنده میزان وزن آنهاست و با تداوم این روند، وزن و جایگاه آنان پایین‌تر هم خواهد آمد، البته صدای اقلیت جزم اندیش و افراطی بیش از وزن واقعی آنان در جامعه نمود دارد.»

جناب آقای قنبری دیگر اشاره نکردند که ایشان از چه ترازویی برای وزن کردن جریان های سیاسی کشور استفاده می کنند و از کدام میدان تره بار سیاسی این ادبیات فاخر تحلیل و این قدرت اقناع بالای خود را کپی برداری کردند؟! وی از جزم اندیشی گله می کند و از پایین بودن وزن و در اقلیت بودن افراطی ها سخن می گوید اما نمی دانم چرا در ادامه به یکباره جزم اندیشی برای ایشان شیرین می شود که به صورت دستوری و امر همایونی بیان می کنند:«بایستی مجلس آینده نمود واقعی آرای ملت بوده و 80 درصد نمایندگان اصلاح طلب باشند.» جناب آقای قنبری ای کاش به حرف های جناب حجت الاسلام(البته دقیقا نمی دانم مراد کدام اسلام است) سید ناصر قوامی گوش می کردید و حرف های کلیشه ای نمی زدید! باور کنید ملت از کلیشه ای حرف زدن آقایان خسته شدند!

 

بایستی مجلس آینده نمود واقعی آرای ملت بوده و 80 درصد نمایندگان اصلاح طلب باشند.

نتیجه انتحابات مجلس 94 با غلبه کدام جریان سیاسی خاتمه می یابد؟ پاسخ این سوال زیاد مهم نیست مهم این است که جریان غالب بداند این رای امانتی است دست او و در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد. کسی که در مقابل مردم و حقوق آن ها پاسخگو نیست مطمئنا در پیشگاه الهی هم حرفی برای گفتن ندارد!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.