یک فعال اصلاح طلب: اصولگراها تروریست‌اند

           یک فعال اصلاح طلب: اصولگراها تروریست‌اند!!

علیرضا کفایی در متنی با عنوان « استحاله‌طلب یا اصلاح‌طلب؟ تعریف سخیف از اصلاحات و اصلاح‌طلبی» که در تاریخ 22 اردیبهشت 94 در سایت خبری ـ تحلیلی «مهرنامه» منتشر شد با ادبیاتی تند و مغرضانه به تخریب جریان اصولگرایی پرداخت و مدعی شد: تفکر خشونت و ترور در تلقی اصولگرایی پرورش یافته و زیاد است!

 

«در برخی از نظرات و اندیشه‌های آنان و یا لااقل بخشی از این گروه می‌توان خشونت عریان و بی رحمی و سرکوب و حتی ترور را بالعیان مشاهده کرد. چنانکه نظراتی را ابراز کرده اند که بسیار وحشتناک و برداشتی هراس انگیز و خوفناک از اسلام رحمانی به اذهان متبادر می‌سازد و از این قبیل تفکرات که افراد سطحی نگر و احساساتی و شاید هم مذهبی را به هیجان می‌آورد و دست به خشونت و ترور می‌زنند در نگاه اصولگرایی کم نیست.»

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عمران رحیمی فر سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 14:12 http://emr.persianblog.ir

سلام اگر دقت کنید نگفته اصولگرایان تروریست اند بلکه گفته از این قبیل تفکرات در میان اصولگرایان وجود دارد اگر به تاریخ سی چهل ساله اخیر نگاه کنید میبینید که مثلا شخصی مانند سعید عسگر با پیشینه مذهبی سعید حجاریان را ترور کرد و در دادگاه هم ژست قهرمانانه گرفته بود که من برای دین این کار را انجام دادم یا همین آدم هائی که مراسم سخنرانی افرادی مانند علی مطهری و غیره را به هم می زنند به نام غیرت دینی چنین کارهائی را انجام می دهند پس می بینیم که پر بیراه هم نگفته است البته به اصلاح طلبان هم انتقاداتی وارد است ولی جریان اصلاح طلبی از دین برای رسیدن به قدرت استفاده نمی کند.

ابتدای جمله اش گفته «برخی» یعنی همه این طور نیستند اما در ادامه گفته این تفکر توی این جریان «کم نیست» یعنی زیاد است!
این دو تا جمله تناقض دارد اما به نظر من عمدا این کار را کرده تا راهی برای فرار خودش باشد هم حرفش را بزند و هم این که اگر کسی اشکال کرد بگوید همه را که نگفتم!
اون هایی که با علی مطهری درگیر شدند اراذل و اوباش سیاسی اند حتی اگر با عنوان اصولگرایی این کار را انجام بدهند بازهم کارشان محکوم است و مورد تایید قاطبه اصولگراها نیست اما در مقابل، مگه برخی اصلاح طلب ها نبودند که از ایران متواری شدند و الان کنار جنایت کارهایی مثل نتانیاهو و ... علیه نظام کار می کنند! چرا اصلاح طلب ها در مقابل این طیف موضع گیری نمی کنند! از طرف دیگه بدترین موضع گیری ها رو علیه دین اصلاح طلب ها در کارنامه شان دارند آن ها از دین استفاده ابزاری نمی کنند درست است اما نه به خاطر این است که به آن اعتقاد دارند و این کار را نمی کنند بلکه بخاطر این است که اساسا اعتقادی به دین ندارند (البته همه اصلاح طلب ها را نمی گویم)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.